En lång skoldag!!!

Hej alla söta bloggare!
Idag har det varit en lång skoldag..........................
Vi har haft svenska,NO,gympa,träslöjd och matte.
Idag har vi fått skåp också, jag har nr 256.
Idag slutade vi 15.30 dagen segade sig igenom.
Min youtube är lite knäpp så just nu går det inte att ladda upp mina sminkvideos,SORRY!!!
Jag är kär men det är obesvarad kärlek.Imorgon ska jag lägga en lapp i hans skåp!!! Hoppas det blir så här någon dag:


Imorgon slutar vi 13.30 och på fredag 12.30
Då får jag inte se Mr.Xpå hela helgen. Buhu men jag får nöja mig med kompisar, familj och ledighet.
Imorgon ska jag troligtvis göra 5-minuters kolaMums!!!
Jag tros kanske också imorgon börja med typ bilderpå dagens outfit och dagens sminkning.


Puss och Kram

Kärleken segrar!!!

Kommentarer
rebecka / 2010-08-29 @ 15:36:25

sofia då :) ja man får ju hoppas går han i din klass? skicka sms vem de e ? :o xD ? snälla????


Anonym / 2010-08-30 @ 15:47:43

är det han som du sa till mig förut??;)

Anonym / 2010-12-09 @ 15:14:46

hej sofia, hur är det med dig?

och vem är killen du är förtjust i?

är det någon i din klass? kanske kevin?

eller?

du får gärna svara :)

kram

Anonym / 2010-12-09 @ 15:15:24

vilket skåp nummer har din kärlek?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0